noscript image for google
<h2>Καλωσήρθατε...</h2><p>Όραμα μας είναι η CARPSERVICE να αποτελέσει πρότυπο & σημείο αναφοράς στον τομέα του τεχνικού ελέγχου, για την ασφαλή οδήγηση & την πρόληψη ατυχημάτων.</p> <h2>ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ</h2><p>Για την υγραεριοκίνηση συνεργαζόμαστε με την ιταλική εταιρία BRC</p><div class='bgslideshowmore'><a href='http://www.carpservice.4ty.gr/more3.php?l=el' >Περισσότερα...</a></div> Slideshow image Slideshow image
Previous Next
ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ
Κράτημα και άνεση.
 
Δύο αντικρουόμενες έννοιες με τους μηχανικούς να προσπαθούν να βρουν την χρυσή τομή σε κάθε ανάρτηση που σχεδιάζουν . Πιο βολικά είναι τα πράγματα όταν ο χαρακτήρας ενός αυτοκινήτου είναι π.χ. ξεκάθαρα σπορ.
Ποια όμως είναι η βασική λειτουργία της ανάρτησης; Την οποία συναντάμε σε κάθε τροχοφόρο όχημα...
 
Και αυτό διότι αν δεν υπήρχε:
α) το αυτοκίνητο θα «έφευγε» από τον δρόμο με την πρώτη μετατόπιση φορτίου
β) οι επιβαίνοντες θα αισθανόντουσαν την παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος.
 
Ουσιαστικά, η ανάρτηση είναι ένας τύπος ελαστικού συνδέσμου μεταξύ των τροχών και του αμαξώματος διαχωρίζοντας την μη αναρτώμενη ή αναρτημένη μάζα (τροχοί, δισκόφρενα) από την αναρτώμενη ή αναρτημένη (αμάξωμα, κινητήρας, επιβάτες κ.α.).
Έχει αποδειχθεί πως η μικρότερη δυνατή μη αναρτώμενη μάζα προσφέρει καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά (για όσους νομίζουν πως οι ζάντες αλουμινίου είναι μόνο για λούσο) μιας και μειώνεται η αδράνεια επηρεάζοντας σε μικρότερο βαθμό την λειτουργία της ανάρτησης.